• Home
  • Shop
  • Over ons
  • Nieuws & events
  • Lookbook
  • Merken
  • Geboortelijsten
  • Contact
  • Account
  • Zoeken
  • Winkelwagen (0)
GRATIS VERZENDING VANAF 50 EURO
  • Account
  • Zoeken
  • (0)

    WINKELWAGEN


    Je winkelwagen is leeg

  • Shop
  • Over ons
  • Nieuws & events
  • Lookbook
  • Merken
  • Geboortelijsten
  • Contact

Levering en retourneren

LEVERING:

Ofilant verzendt alle bestellingen met Bpost. Je hebt zelf de keuze waar je je pakket wenst te ontvangen. Dit kan thuis, op een ander adres, een afhaalpunt of pakketautomaat zijn. Je kan je keuze ingeven tijdens het bestelproces.

Je ontvangt een Track & Trace-code zodra je bestelling verzonden is.

Wij trachten* bestellingen die betaald zijn de eerstvolgende werkdag te verzenden.

Levertijd: 1 á 3 werkdagen (Na ontvangst van betaling)
Houd rekening met weekends, feestdagen en vakantieperiodes. 
Kosten binnen België: 5,50 euro (< 50 euro), gratis (> 50 euro)

Kosten buurlanden: 10,00 euro (< 100 euro), gratis (> 100 euro)

Ophalen van een bestelling:
Je kan je bestelling ook zelf afhalen in de winkel.
Kosten: Gratis


*Wij doen ons uiterste best om de overeenkomst zo spoedig mogelijk na te komen en in het kader daarvan de producten zo spoedig mogelijk aan jou te leveren. Indien Ofilant een termijn voor levering heeft opgegeven is deze slechts een indicatie en niet bindend. Indien de levering vertraging oploopt, om welke reden dan ook, zullen wij je hiervan in kennis stellen.

 

RETOURNEREN: 

Is je bestelling niet helemaal wat je ervan had verwacht? Dan mag je, mits onbeschadigd*, ongedragen*, ongewassen*, en met nog aangehecht label, binnen 14 werkdagen retourneren. De retourkosten zijn voor eigen rekening.

Vul online het retour formulier in. 
Let op! Zonder aanmelding van je retour kunnen wij de retour niet in behandeling nemen!

 

Zodra wij op de hoogte zijn dat je gebruik wilt maken van je retourrecht heb je 14 dagen de tijd om het pakket retour te zenden aan Ofilant. 
Zorg voor een goede verpakking ( bubbeltjesenvelop bijvoorbeeld) waar het retour label duidelijk op aangebracht wordt. Niet-identificeerbare retourzendingen worden waar mogelijk teruggestuurd naar de afzender.
Voor het risico van een retourzending ben je als klant zelf verantwoordelijk. 

Na ontvangst van de retourzending zullen wij deze verwerken.  Ofilant zal beoordelen of de producten onbeschadigd*, ongedragen*, ongewassen*, en met nog aangehecht label aan ons zijn teruggezonden. Indien dat het geval is zullen wij de koopprijs van de producten binnen 14 dagen aan de klant terugbetalen. Je ontvangt per e-mail een bevestiging. Wanneer een bestelling gedeeltelijk retour komt zal enkel de koopprijs van de geretourneerde artikelen verwerkt worden. Eventueel betaalde verzendkosten worden nooit terugbetaald.

 

* Als klant mag je het product uitpakken, om het te passen en de belangrijkste kenmerken te controleren.

Is er slijtage of schade opgetreden die Ofilant kan aantonen, dan is Ofilant gerechtigd die schade te verrekenen met het terug te storten bedrag. Deze schade moet ontstaan zijn doordat je als consument meer hebt gedaan met het product dan nodig is om te beoordelen of je het wil houden. 

Ga hier naar het retourformulier. 

  • info@ofilant.be
  • +32 3 385 54 34
  • Handelslei 90 2980 St-Antonius Zoersel
  • Volg ons op facebook
  • Volg ons op instagram

OPENINGSUREN:

dinsdag tot vrijdag van 10 tot 18 uur
zaterdag van 10 tot 17 uur

maandag en zondag gesloten

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief:
Schrijf in
  • Algemene Voorwaarden
  • Gebruikersvoorwaarden
  • Levering en retourneren